اخبار تکنولوژی

کمپاني Vivo به يکي از اسپانسرهاي جام جهاني فوتبال 2018 و 2022 تبديل شد

احتمال زيادي وجود دارد که نام Vivo تا به امروز به گوشتان نخورده باشد؛ شرکتي فعال در زمينه موبايل هاي هوشمند مانند شيائومي و اوپو که غالباً در خاک چين فعاليت مي کند. بنابراين اگر در چين (يا اخيراً هند) زندگي نمي کنيد، احتمالاً هيچوقت ديوايس هاي اين کمپاني را از نزديک نديده ايد و يا حتي اسمش را نشنيده ايد.

اگرچه اين کمپاني فعاليت چنداني در بازار آمريکا يا اروپا ندارد، اما به نظر مي رسد که موفقيت خوبي براي خود دست و پا کرده و بنابر آمار موسسه IDC، به پنجمين توليدکننده محبوب موبايل هاي هوشمند در جهان تبديل شده است. حالا Vivo مي خواهد اين روند موفقيت آميز را ادامه دهد و اخيراً خبر از قراردادي شش ساله با فيفا داده تا اسپانسر اختصاصي موبايل هاي هوشمند در جام هاي جهاني سال 2018 و 2022 ميلادي باشد.

با توجه به محبوبيت جام هاي جهاني فوتبال، اين موضوع قطعاً از اهميت فراواني برخوردار است؛ در واقع به گفته فيفا، جام جهاني بزرگترين رويداد ورزشي به حساب مي آيد که بيشترين تماشاگران را به خود جذب مي کند. جام جهاني سال 2014، توانست 3.2 ميليارد تماشاگر داشته باشد و بيش از 1 ميليارد نفر هم مشغول تماشاي مسابقه فينال آن بودند. بنابراين قرارداد Vivo به اين معنا خواهد بود که ميليون ها مشتري احتمالي جديد، با برند کمپاني آشنا خواهند شد.

البته اين نخستين باري نيست که Vivo اسپانسر يک رويداد ورزشي مي شود. کمپاني مورد اشاره اخيراً با کنار زدن پپسي، به اسپانسر رسمي ليگ برتر هند تبديل شد که به گفته IDC، تاثيز مهمي بر رشد Vivo در بازار هند خواهد گذاشت. و از آن جايي که جام جهاني به صورت بين المللي انجام مي شود، اين احتمال وجود دارد که همين موفقيت، در ابعاد بسيار وسيع تر مجدداً کسب شود.

منبع:دیجیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *