1- چه محصولاتی در انبار داخلی (انبار ایران) موجود هستند؟

جهت اطلاع از اینکه چه محصولاتی در انبار داخلی موجود هستند، با مراجعه به هر دسته بندی محصولات و دیدن ستون سمت راست آنها، گزینه “انتخاب انبار” واقع در پایین “فیلتر قیمت محصولات” را مشخص نمایید. درصورتیکه این گزینه در پایین “فیلتر قیمت محصولات” موجود نبود بدان معناست که تمام محصولات این دسته سفارشی هستند و از انبار اختصاصی بست چاینا واقع در چین و هنگ کنگ ارسال خواهند شد.

2- چگونه خرید کنیم؟

سفارشات تماما آنلاین صورت میگیرد و شما نیز وجه محصول را بصورت آنلاین توسط درگاه بانک ملت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب قادر به پرداخت خواهید بود. برای خرید محصول:

– بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

– دربالای سایت سمت چپ سبد خرید خود را مشاهده میکنید که محصول مورد نظر به آن اضافه شده است، نشانه گر موس را بر روی آن نگه داشته و تا اقلام افزوده شده به سبد خرید خود را بتوانید مشاهده نمایید و سپس بر روی دکمه “نمایش سبد خرید” کلیک کنید. (اگر نیاز به خرید بیش از یک محصول دارید، محصولات دیگر خود را به همین صورت به سبد خرید اضافه و در نهایت به “سبد خرید” خود مراجعه کنید)

– دراین قسمت اگر دارای کوپن تخفیف هستید، کد تخفیف را در کادری که زیر قیمت محصول تعبیه شده وارد و سپس دکمه “اعمال” را کلیک کنید. و در آخر بر روی “پرداخت” کلیک کنید.

– در مرحله بعد آدرس پستی خود را بطور دقیق وارد کرده و در بخش “توضیحات سفارش” میتوانید هرتوضیحی که در مورد محصول دارید تا به همکاران فروش اعلام شود را ذکر کنید. (اگر می خواهید هم زمان باخرید خود یک حساب کاربری در وبسایت فروشگاه ایجاد نمایید، تیک گزینه “می خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید” را زده و سپس یک رمز برای ورود به حساب کاربری خود نیز وارد کنید. لازم به ذکر است برای ایجاد حساب کاربری، پرکردن فیلد “آدرس ایمیل” ضروری است.) و در نهایت در بالای دکمه قرمز رنگ “ثبت سفارش” تیک گزینه “من شرایط و مقررات را خواندم و مورد پذیرشم می باشد” را پس از مطالعه زده و در پایان بر روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید تا به صفحه نهایی بروید.

– در این صفحه خلاصه تسویه حساب خود را مشاهده میکنید، بر روی دکمه “پرداخت” کلیک کنید تا به درگاه بانکی جهت پرداخت سفارش متصل شوید.

– پس از واریز وجه و برگشت به فروشگاه، شماره سفارش پنج رقمی به همراه شناسه پرداخت بانکی به شما داده میشود که بایستی آنرا نزد خود تا زمان رسیدن محصول نگه دارید.

3- آیا امکان دادن وجه محصول به مامور پست هست؟

متاسفانه خیر. چون محصولات  با استفاده از پست برای شما ارسال میشوند این امکان برای فروشگاه مقدور نیست.

4- زمان رسیدن محصول به دست مشتری چقدر طول میکشد؟

از زمان تحویل محصول به اداره پست، تقریبا و بطور میانگین حدود 7-20 روز

5- چگونه اعتماد کنیم برای خرید؟ 

فروشگاه دی جی 2040 دارای نماد اعتماد الکترونیکی اخذ شده از وزارت صنعت معدن و تجارت است که جای هیچ گونه شک و تردیدی بجای نخواهد گذاشت، همچنین در بخش تماس با ما آدرس مکان فعالیت ما درج گردیده است. درضمن بعد از خرید محصول و دریافت کد رهگیری پستی، میتوانید با استفاده از آن در سایت پست از مبدا و مقصد مرسوله اطلاع یابید.

6- مهلت تست 7 روزه محصولات از چه زمانی آغاز می شود؟

مهلت تست 7 روزه از تاریخ تحویل محصول در سایت پست آغاز می شود.

7- آیا برای گوشی ها و تبلت های موجود در فروشگاه از طرف کمپانی، آپدیت جدید نرم افزاری همچون رام و اندروید نسخه بالاتر خواهد آمد؟

بله. برای تمامی محصولات از طرف کمپانی آپدیت جدید عرضه خواهد شد.

8- از کجا بدونیم محصولات اصل هستند و تقلبی ویا طرح اصلی نیستند؟

اول اینکه فروشگاه هیچ گونه محصول تقلبی و یا طرح اصلی بفروش نمیرساند، ثانیا برای یافتن چنین چیزی میتونید از منبع بسیار عالی اینترنت جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول مورد نظر جستجو کرده و از صحت محصول اطمینان حاصل نمایید.

ثالثا بعد از خرید و دریافت محصول اگر براین گمان شدید که محصول اورجینال نیست میتوانید با ذکر دلیل قانع کننده وجه خود را تضمین شده باز پس گیرید.

9- کیفیت محصولات درکل چطورند؟

محصولات تماما ساخت درجه یک کشور چین هستند و صادرات به اروپا را دارند. این محصولات اصلا و به هیچ وجه قابل مقایسه با محصولات بی کیفیت چینی موجود در بازار داخلی نیستند. تنها قابل مقایسه با برندهایی نظیر سامسونگ و سونی و اچ تی سی و… هستند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به بخش کیفیت محصولات مراجعه کنید.

10- آیا امکان خرید لوازم جانبی به همراه محصول هست؟

بله امکانش هست. برای این کار علاوه بر اضافه کردن محصول مورد نظر به “سبد خرید”، میتوانید لوازم جانبی خود را از بخش لوازم جانبی های فروشگاه به “سبد خرید” خود اضافه کرده و در نهایت برای پرداخت تمامی محصولات خود در “سبد خرید” اقدام نمایید.

11- چه نظراتی نمایش داده نخواهند شد؟

نظراتی که پیرامون محصول مورد نظر نباشد، نظراتی که پیرامون ارسال و دریافت محصول و کدهای رهگیری باشد و همچنین نظراتی که در مورد قیمت محصول یا لینک دیگر فروشگاه ها باشد، نمایش داده نخواهند شد. برای دریافت پاسخ چنین سوالاتی تماس و یا ایمیل بزنید.

12- آیا این قبیل گوشی ها و تبلت ها در ایران تعمیر می شوند؟ قطعات آنها که در بازار یافت نمی شود.

بله، تعمیرات این قبیل گوشی ها و تبلت ها شبیه دیگر مدل های مشابه در بازار است. درصورت نیاز به قطعه خاص مربوط به دستگاه، سفارش قطعات نیز از طرف ما پذیرفته می شود.

13- آیا قیمت محصول بر روی بسته پستی ارسالی در محصولات سفارشی درج خواهد شد؟

بر روی تمامی بسته های پستی ارسالی (اعم از گوشی ها، تبلت ها و لوازم جانبی ها) قیمت متناسب با ارزش کالا تا سقف 90 دلار درج خواهد شد.

14- بعد از خرید، قیمت محصول خریداری شده بر روی وبسایت فروشگاه کاهش یافته است، تکلیف خریدار چیست؟ آیا ما به التفاوت هزینه عودت داده می شود؟

خیر، تمامی خریدها و ثبت سفارشات بر روی وبسایت فروشگاه با قیمت روز هستند.

15- محصولات موجود در انبار داخلی فروشگاه حاوی چند روز مهلت تست می باشند؟

محصولات موجود در انبار داخلی فروشگاه که با پست پیشتاز ارسال خواهند شد، دارای 2 روز یا 48 ساعت مهلت تست اند.