اخبار تکنولوژی

در ربع سوم ۲۰۱۷ اپل و پس از آن شیائومی رهبر بازار دستبندهای هوشمند شد

در ربع سوم ۲۰۱۷ اپل و پس از آن شیائومی رهبر بازار دستبندهای هوشمند شد

برای سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷، اپل بار دیگر رهبر بازار پوشیدنی بود.

این شرکت ساعت اپل واچ خود را در همان سه ماهه ی اول به این مقام رساند، اما در سه ماهه دوم شیائومی و Fitbit از آن پیشی گرفتند.

این نامها همچنان در ۳ رتبه ی برتر سه ماهه ی سوم ۲۰۱۷ قرار دارند.

اپل که پیشرو در این زمینه می باشد توسط شیائومی و Fitbit دنبال می شود.

تخمین زده شده که بین ماه های جولای و سپتامبر، اپل ۳٫۹ میلیون پوشیدنی را به فروش رسانده است.

شیائومی در مدت زمان مشابه با ۳٫۶ میلیون واحد فروخت، در حالی که فیتبیت فروش ۳٫۵ میلیون واحد را مدیریت کرد.

دستبندهای هوشمند

این بدان معنی است که اپل در حال حاضر ۲۳ درصد از بازار پوشیدنی را اداره می کند، در حالیکه شیائومی ۲۱ درصد و فیبیت ۲۰ درصد آن را.

هوآوی در جایگاه چهارم قرار دارد، اما سهم آن ۶ درصد می باشد که بعید است در آینده نزدیک تهدیدی برای سه نفر اول باشد. در نهایت در جایگاه پنجم، سامسونگ با ۵ درصد از بازار است.

انتشار سری سوم اپل واچ با قابلیت LTE، به اپل در سه ماهه ی سوم سال جاری کمک کرده است، که در اواخر امسال به بالاترین حد خود رسیده است. ۸۰۰،۰۰۰ دستگاه اپل واچ در مدت این سه ماهه فروخته شد که از نوع LTE بوده است.

با این حال، طبق گفته تحلیلگران، سری ۳ به دلیل دسترسی محدود، درحالیکه تقاضا بیشتر از عرضه بود، به بالاترین حد خود نرسید. بنابراین، در سه ماهه چهارم فروش اپل نیز باید این موضوع در نظر گرفته شود.

در حالی که فروش اسمارت واچ افزایش داشته است، بندهای سلامتی ساده به اندازه آنها به فروش نمی رسد، و به همین دلیل بازار کلی پوشیدنی دو درصد در سه ماهه سوم سال جاری کاهش داشته و به ۱۷٫۳ میلیون رسیده است.

منبع:www.xiaomishop.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *